Z rynku FMCG

  • Aż 10 000 franczyzobiorców prowadzi dziś sklepy pod szyldem Żabki. To znaczące osiągnięcie potwierdza skuteczność modelu franczyzowego Żabki i jego rolę jako jednego z najważniejszych narzędzi wspierających rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Nową franczyzobiorczynią, która dołączyła do sieci i otworzyła sklep w Gliwicach, została pani Marta Dawicka. Czytaj więcej »

  • Firma Auchan Polska od lat aktywnie angażująca się w działania na rzecz integracji społecznej i równości ogłasza utworzenie 200 dodatkowych miejsc pracy przeznaczonych dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. To wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu sieci oraz jej zaangażowania w budowanie jeszcze bardziej otwartego i różnorodnego środowiska pracy. Czytaj więcej »

  • W ramach trzyletniego partnerstwa z Fundacją WWF Polska, Lidl Polska aktywnie wspiera jedną z kluczowych inicjatyw terenowych organizacji – Błękitny Patrol WWF. Projekt ten, realizowany w ramach strategii CSR firmy, ma na celu ochronę bioróżnorodności oraz zasobów wodnych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem ekosystemu Morza Bałtyckiego i jego zagrożonych mieszkańców. Tylko... Czytaj więcej »

  • Marka Soplica po raz kolejny udowodniła, że polskie trunki mogą śmiało konkurować na światowej scenie. W prestiżowym konkursie London Spirits Competition 2025, Soplica zdobyła aż siedem medali. Czytaj więcej »

  • 28 maja wielbiciele hamburgerów mają powód do świętowania, ponieważ to właśnie dzisiaj przypada Międzynarodowy Dzień Burgera. Hochland Professional ma w swojej ofercie sery, które wyróżnia oryginalny aromat oraz delikatny i śmietankowy smak i które idealnie nadają się do burgerów, mają wyśmienitą topliwość, pozostają półpłynne do czasu konsumpcji oraz lekko się... Czytaj więcej »

  • Choć w logistyce coraz większą rolę odgrywają technologie, to za każdą udaną dostawą stoi człowiek – spedytor, który czuwa nad każdym etapem transportu. Z okazji Dnia Spedytora zaglądamy za kulisy pracy tych, którzy każdego dnia dbają o to, by przesyłki GLS trafiały na czas – w Polsce i za granicą. Czytaj więcej »

  • Niemal 200 win i alkoholi mocnych z 5 kontynentów będzie można spróbować podczas 13. Ogrodów Wina w Dworze Sieraków koło Krakowa. To eleganckie garden party co roku przyciąga na południe Polski miłośników dobrego wina i …oryginalnych nakryć głowy. Czytaj więcej »

  • W roku jubileuszu 25-lecia działalności Forum Odpowiedzialnego Biznesu organizuje konferencję „Transformacja biznesu – scenariusze przyszłości”, która odbędzie się 10 czerwca br. w Centrum Konferencyjnym ADN przy ul. Grzybowskiej 56 w Warszawie,w kompleksie „Browary Warszawskie”. Czytaj więcej »

  • Foodwell i Mieszko, właściciele marek Delecta i Zozole, ogłaszają rozpoczęcie strategicznej cobrandowej współpracy. Jej efektem jest wspólna linia produktów, która redefiniuje podejście do deserów, łącząc ich funkcjonalny charakter z kreatywną formą znaną ze świata słodyczy. Czytaj więcej »

  • Marka Grycan otworzyła trzy zmodernizowane lodziarnio-kawiarnie: w CH Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim, CH Trzy Korony w Nowym Sączu i w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Lokale Grycan w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Czytaj więcej »

  • Projekt „Intermarché Bricomarché Drużyna Marzeń | Puchar Muszkieterów” to inicjatywa właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché, którzy poprzez sport wspierają integrację i rozwój lokalnych społeczności. Turniej piłkarski to nie tylko okazja do sportowej rywalizacji, ale też szansa na niezapomniane emocje i spotkanie z idolami. Czytaj więcej »

  • Browar Okocim świętuje jubileusz 180-lecia

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    24 kwietnia 2025 roku firma Carlsberg Polska świętowała jubileusz 180-lecia Browaru Okocim. W jubileuszowym spotkaniu, zorganizowanym przez Zarząd Carlsberg Polska w Pałacu Goetzów w Brzesku, wzięli udział przedstawiciele władz rządowych, wojewódzkich i samorządowych, a także przedstawiciele organizacji, partnerzy biznesowi oraz pracownicy. Czytaj więcej »

  • Milka Biscoff debiutuje na rynku

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Milka Biscoff to innowacyjne połączenie delikatnej, alpejskiej czekolady Milka z kultowymi, karmelizowanymi ciasteczkami Biscoff. Czytaj więcej »

  • Grycan – jakość od pokoleń

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Rok 2025 to czas wyzwań, ale także możliwości rozwoju dla marek cieszących się zaufaniem wśród konsumentów, takich jak Grycan. Czytaj więcej »

  • Napoje funkcjonalne Magnesia PLUS

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Magnesia PLUS wkracza na rynek napojów funkcjonalnych pełną parą. Czytaj więcej »

  • NUII wyrusza w kolejną przygodę!

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Trend na pistacje nie słabnie – to jeden z najgorętszych smaków ostatnich sezonów. W odpowiedzi na tę popularność marka wprowadza nowy wariant – Śmietanka i Pistacje z Anatolii, kolejny etap w jej kulinarnej podróży. Czytaj więcej »

  • Polski producent lodów impulsowych i familijnych NORDIS wprowadza nową jakość promocji w kategorii lodów impulsowych, decydując się na innowacyjne rozpoczęcie kampanii swojej nowej serii lodów wodnych. Czytaj więcej »

  • Beck’s Green Lemon

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Lato to czas spotkań na świeżym powietrzu. O tej porze roku szczególnie poszukujemy orzeźwienia. Dlatego dużym zainteresowaniem cieszy się segment piw, szczególnie tych 0% i smakowych. Czytaj więcej »

  • Koral nadchodzi z nowościami

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Nowości Koral 2025 z linii premium to: Grand G.O.A.T. Passion Fruit, Grand Caramel Popcorn, Grand Cookie. Czytaj więcej »

  • W 2025 roku Grupa MOKATE – jeden z kluczowych graczy na rynku napojów gorących – obchodzi 35-lecie działalności. Czytaj więcej »

  • E.Wedel buduje więź z odbiorcami

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Marka E.Wedel buduje nowe formy doświadczania poprzez nieoczywiste współprace i limitowane edycje produktów. Czytaj więcej »

  • „Pod chmurką” – must have produktowy

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w domach, wyjść na świeże powietrze i skorzystać ze słonecznej pogody. Spędzanie czasu z bliskimi na łonie natury pozwala zrelaksować się i odpocząć. Do tego oczywiście rozmaite przekąski, napoje oraz produkty na grilla – bez których nie można się obejść. Czytaj więcej »

  • Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP konsekwentnie rozwija linię serów topionych i w maju wprowadza do sprzedaży kolejny wariant: o smaku Burgera. Czytaj więcej »

  • Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach, Pudliszki i Morliny wspólnie rozpoczynają sezon grillowy. Ten kluczowy okres dla obu firm stanowi okazję do zaprezentowania ich najnowszej oferty i wzmocnienia obecności na rynku. W ramach współpracy przewidziano serię wydarzeń w Szczecinie, Lesznie i Chorzowie. Czytaj więcej »

  • Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by wspólnie zaangażować się w to, co naprawdę ma znaczenie. Nową kampanią celebrują drugi rok wspólnej współpracy. Czytaj więcej »

  • Auchan Polska, świętując 29 lecie obecności na polskim rynku, organizuje ogólnopolską akcję dobroczynną na rzecz ponad 20 lokalnych fundacji i stowarzyszeń non-profit. W jej ramach, pod hasłem „Małe gesty wielki wpływ”, mikrodatki przekazane przez klientów sklepów Auchan przeznaczone zostaną na pomoc potrzebującym dzieciom, osobom z niepełnosprawnościami oraz hospicjom.... Czytaj więcej »

  • Dzień Ziemi w Hochland Polska

    Środa, 07 maja 2025

    Każdego roku, 22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje Międzynarodowy Dzień Ziemi ustanowiony przez Zgromadzenie Ogólne ONZ. Jak co roku Hochland Polska przygotował z tej okazji proekologiczne akcje, do których zaprosił swoich pracowników. Czytaj więcej »

  • Kaucja.pl - Krajowy System Kaucyjny (Kaucja.pl), przyszły operator systemu kaucyjnego w Polsce, nawiązał współpracę z TOMRA Collection Polska, globalnym producentem recyklomatów. Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom wygodnego, bezpiecznego i efektywnego sposobu zwrotu butelek i puszek objętych kaucją. Czytaj więcej »

  • W sklepach mamy dwa rodzaje owoców - polskie i importowane. Dowiedz się, dlaczego to dwa różne produkty? Dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od importowanych? Jak rozpoznać polską truskawkę? Skąd bierze się różnica w cenie? W związku z tym, o co powinniśmy dbać jako Polacy, konsumenci i producenci? Dla miłośników owoców jagodowych, odpowiedź na pytanie:... Czytaj więcej »

  • Partnerstwo Biedronki i DHL coraz silniejsze

    Poniedziałek, 05 maja 2025

    Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę – automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej Polsce, co oznacza, że można z nich korzystać niemal przy co drugim sklepie sieci. To znaczący krok w rozwijającej się współpracy obu marek, której celem jest ułatwianie codziennego życia milionom klientów w całym kraju. Czytaj więcej »

więcej artykułów